טלי עמר – ZOHAR

“זו זכות עבורי לעזור לאחרים”

מאת: טלי עמר
אחות  IVF  בכירה, מיילדת מומחית לידה טבעית בוגרת תואר MA בסיעוד, ארומתרפיסטית ורפלקסולוגית מוסמכת. מפתחת פורמולות שמנים ייחודיות מתמציות צמחים בלבד לבעיות פוריות, הריון, לידה, תינוקות פעוטות וילדים.

טלי עמר, ארומתרפיסטית בוגרת מכללת בית ברל ואחות IVF בכירה, מסייעת לנשים, גברים וילדים באמצעות פורמולות השמנים הצמחיות שהיא מכינה. כמיילדת מומחית בלידה טבעית, הפורמולות שלה משלבות את הידע והניסיון משני התחומים ויסייעו לך אם את מנסה להיכנס להריון ומתקשה, בטיפולי פוריות, בזירוז לידה, ואפילו להעלים את סימני המתיחה. לאחרונה השיקה אתר בו מוצעות הפורמולות המוכנות לציבור הרחב, וגם פורמולות בהתאמה אישית על פי ייעוץ

תרכובות השמנים האתריים בעלות הניחוח הנעים שרוקחת טלי עמר, נולדו לראשונה מתוך הצורך להקל על יולדות בחדר הלידה.
עמר שמה לב ששמן השקדים שבו נעשה שימוש בעיסוי הפרינאום אינו סמיך מספיק ועלול לגרות את העור.
היא חקרה את הנושא והצליחה להפיק פורמולת שמנים סמיכה יותר לעיסוי פרינאום, עם תמציות צמחים, שהראתה תוצאות מצוינות, ומנעה תפרים אצל היולדות.
עמר (48), תושבת חדרה, היא אחות בכירה במחלקת IVF ומיילדת מומחית ללידה טבעית שראתה כבר כמעט הכל, וכשחברה טובה התקשתה בתהליך הלידה, היא הגיעה לסייע לה כשהיא מצוידת בפורמולת שמנים ייחודית שהכינה לזירוז לידה, שהובילה ללידה מהירה, וחסכה סבל רב ליולדת.
“היא הגיעה לחדר הלידה בערב”, מספרת עמר, “ולא ציפינו ללידה עד הבוקר, לכן שלחנו את כל המלווים הביתה, אבל בסיוע הפורמולה היא ילדה תוך 40 דקות, וללא תפרים”.
עמר היא למעשה המיילדת הראשונה בארץ שפיתחה פורמולות שמנים לנשים, אבל לא רק, הנמכרות באתר שלה, שהושק בתחילת השנה – https://zohar-herbs.com
כשהיא מסייעת לנשים בטיפולי פוריות, היא עושה את זה ממקום של הזדהות מלאה. ארבעת בניה, היא מספרת, נולדו בסיוע טיפולי פוריות, והיא מאוד רצתה בת.
הסיכויים שנתנו לה הרופאים להרות שוב היו נמוכים, בגלל שהיתה קרובה לגיל 40, אך היא הכינה פורמולת שמנים שמגבירה את זרימת הדם לשחלות, איתה חיממה את הבטן – ונכנסה להריון. וכך נולדה בת הזקונים שלה.
השמנים שלה הוכיחו את עצמם לכל אורך הדרך, אפילו בטיפול בנזלת פשוטה אך טורדנית, שהלכה ובאה. “כשהבת שלי היתה בת שנתיים”, מספרת עמר, “היא סבלה מנזלת שגרמה גם לדלקות עיניים. עשיתי ניסיון עם פורמולה שהכנתי עבורה, והנזלת ודלקות העיניים חלפו”.
עוד פיתוחים שלה כוללים פורמולת שמנים לחיזוק הרחם בהריון, לנשים שעברו טיפולי פוריות והחזרת עובר לרחם. הפורמולה משפרת את זרימת הדם לרחם ומכילה תמציות המיועדות לשימוש בהריון ואינן מסכנות את האם או את העובר.
להמשך קריאת הכתבה ב hadera.mynet.co.il

אהבת את המאמר?, אשמח שתשתפי

Share on Facebook
Share on Twitter
Email

השאר תגובה